Jubileuszowa wersja 650S Spider wyróżnia się szerokim zastosowaniem włókna węglowego. Z tego materiału wykonano m.in. składany dach, maskę, przedni splitter, centralną część tylnego zderzaka, tylny spojler, a także osłony wlotów powietrza, umieszczonych za kierowcą i pasażerem. Ponadto samochód toczy się na felgach wzorowanych na tych, które były zamontowane w wyścigowych wozach McLarena w latach 60-tych. Na obręcze naciągnięto opony Pirelli P Zero Corsa.
Zobacz też: McLaren 675LT: drogowy połykacz torów wyścigowych
McLaren 650S Spider Can-Am zyskał również ceramiczne hamulce z czarnymi zaciskami oraz układ wydechowy z czterema końcówkami, wypolerowanymi na wysoki połysk. Żadnych zmian nie poczyniono w jednostce napędowej. Za napędzanie superauta wciąż odpowiada podwójnie turbodoładowany silnik benzynowy V8 o pojemności 3.8-litra, rozwijający 650 KM i 678 Nm. Osiągi? Przyspieszenie 0-100 km/h w 3 sekundy, zaś prędkość maksymalna pojazdu to 329 km/h.
McLaren 650S Spider Can-Am będzie dostępny w kolorach Mars Red (na zdjęciach), Papaya Spark i Onyx Black. Brytyjska marka już zapowiedziała, że powstanie zaledwie 50 egzemplarzy jubileuszowego superauta.