Tyle pytań, tak mało odpowiedzi. Czy moc Mercedesa-AMG GT 73 PHEV przekroczy 800 KM? Czy jego czas do setki zejdzie poniżej bariery 3 sekund? Czy sercem hybrydowego układu będzie 4-litrowe V8? By poznać ten samochód w pełnej krasie potrzeba jeszcze trochę czasu, ale Mercedes nie leniuchuje, tylko prowadzi ostatnie "prace wykończeniowe" w kwestii zestrojenia swojego 800-konnego, 4-drzwiowego potwora.
Sprawdź: Przyczepa z sianem kontra Porsche Taycan. Dramatyczny wypadek pod Sztabinem na Podlasiu
Mercedes-AMG GT 73 PHEV aspiruje do miana najszybszego sedana na Nurburgringu i poza nim. Nic więc dziwnego, że specjaliści z AMG pokonują kolejne kilometry pętli północnej słynnego toru, szukając optymalnych ustawień. Jeden z topowych produktów AMG ma zadebiutować jeszcze w tym roku.
Pocisk wymierzony w Porsche
W kogo jest wymierzona ta "szarża"? Bez wątpienia, głównym rywalem szybkiego, hybrydowego Mercedesa o długiej nazwie będzie szybkie, hybrydowe Porsche o długiej nazwie. Dokładnie chodzi o Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, które niebawem ma się doczekać liftingu, a przy okazji zwiększenia mocy.
Zobacz WIDEO z toru: