Żeby kupić Mercedesa AMG GT trzeba liczyć się z wyłożeniem 552 500 zł za "podstawową" wersję. Bardziej mocarna odmiana AMG GT S to już koszt 642 500 zł. Pod maską "słabszego" AMG GT pracuje benzynowa jednostka V8 o pojemności 4.0 l z podwójnym turbodoładowaniem. 462 KM i 600 Nm momentu obrotowego katapultują auto do 100 km/h w czasie 3,8 sekundy. W standardzie znajdziemy m.in. 19-calowe felgi ze stopów lekkich, reflektory LED, skórzaną tapicerkę i pełny zestaw elektronicznych wspomagaczy.
Przeczytaj też: TEST Mercedes-Benz G500: ostatni prawdziwy twardziel
Komu mało mocy zdecyduje się na Mercedesa AMG GT S. 510 KM i 650 Nm momentu obrotowego robi wrażenie. Jeśli do tego dołożymy sztywniejsze zawieszenie, karbonowo-ceramiczne hamulce czy elektronicznie sterowana blokada tylnego mechanizmu różnicowego to mamy praktycznie w pełni wyposażone sportowe auto.
Podejrzewamy, że wysoka cena nie odstraszy potencjalnych klientów, bo Mercedes AMG GT szybki i budzi respekt swoim wyglądem. Pierwsze egzemplarze mają trafić do salonów na wiosnę przyszłego roku.