Mercedes-Benz G500 4x4² to samochód wykorzystujący napęd na wszystkie koła z osiami portalowymi, które przejęto z monstrualnego Mercedesa-AMG G 63 6x6. Do napędu służy seryjnie 4-litrowy silnik V8 biturbo z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wydajna jednostka rozwija moc 422 KM i 610 Nm, przy spełnianiu normy Euro 6.
Przeczytaj: TEST Mercedes-Benz G500: ostatni prawdziwy twardziel
Brabus poddając G500 4x4² tuningowi, podniósł moc silnika do równych 500 KM i 710 Nm. Wzmocnienie miało na celu jeszcze szybsze rozpędzanie 3-tonowej terenówki. Przekazywana na wszystkie koła moc za pośrednictwem 7-stopniowej skrzyni automatycznej, pozwala osiągnąć "setkę" w 6,9 sekundy. Maksymalna szybkość to natomiast 210 km/h.
Wizualnych zmian też można dostrzec sporo. Zmodyfikowano zderzaki, dodano rozkładane podnóżki ułatwiające wsiadanie, wymieniono felgi i zastosowano trochę trików ozdabiających nadwozie. Wnętrze zostało na nowo obszyte ekskluzywną tapicerką z kontrastowymi przeszyciami. Pojawiły się też fragmenty wykonane z włókna węglowego.
Debiut nowego produktu Brabusa odbędzie się na rozpoczynających się 15 września motoryzacyjnych targach we Frankfurcie.