W trakcie tegorocznego badania Global 500 przeanalizowano 500 marek. Mercedes-Benz, z wartością marki wycenioną na 65 miliardów dolarów — o 7,8% więcej niż w ubiegłym roku— w najnowszej edycji pełnego rankingu zajął 11. miejsce, co oznacza, że poprawił swoją zeszłoroczną lokatę o dwie pozycje.
Sprawdź: Tym sedanem premium można jeździć za grosze. Mercedes-Benz Klasa A 180 d Limuzyna - TEST, OPINIA
Poza rozwojem marki i wzrostem sprzedaży, o awansie w rankingu zadecydowały charakterystyczne dla Mercedesa cechy, takie jak jakość premium oraz siła innowacji.
Po awansie w rankingu Best Global Brands firmy Interbrand jesteśmy dumni, że Mercedes-Benz kontynuuje postęp również w zestawieniu Global 500 2020. To efekt świetnych wyników pracy całego zespołu, a jednocześnie zachęta do ponownego bycia na czele w przyszłym roku.
– powiedziała Bettina Fetzer, szefowa marketingu Mercedes-Benz Cars.