Mercedes Maybach oparty jest o przedłużoną wersję Mercedesa klasy S. Cechuje się większą długością (5463 mm) i przedłużonym rozstawem osi (3365 mm). Dodatkowo z przodu zmieniono grill na bardziej ozdobiony a tylne drzwi skrócono aby zrobić miejsce na szerszy słupek C – umieszczono tam logo Maybacha. Z tyłu przemodelowano zderzak, który nie jest taki agresywny jak w klasie S. Dodatkowa listwa chromowana zamontowana na drzwiach i tylnym zderzaku dodaje elegancji.
Zobacz też: Mercedes-Benz G500: ostatni prawdziwy twardziel
Wewnątrz skupiono się przede wszystkim na przestrzeni i tylnych siedzeniach. Dwa osobne, obite delikatną skórą, fotele zapewniają najwyższy wymiar komfortu zapewniając szerokie możliwości regulacji – łącznie z praktycznie pełnym jego rozłożeniem. Umieszczono tam również dwa poręczne stoliki pozwalające pracować w czasie jazdy.
Czytaj również: TEST Mercedes GLA 200 CDI 4Matic: podniesiony elegancik
Początkowo pod maską Mercedesa Maybacha klasy S pracować ma 6-litrowa jednostka V12 wspomagana podwójnym doładowaniem. Generować ma 530 KM i 830 Nm momentu obrotowego. W przyszłości rozważane jest wprowadzenie 455-konnego silnika bi-turbo V8 (znanego z modelu S500) i 333-konnego, 3-litrowego silnika V6 (model S400 4MATIC).
Sprzedaż Mercedesa Maybacha klasy S ma ruszyć w Lutym 2015 roku.