Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy narzekają na swojego Mercedesa Maybacha S 600, albo dla tych, którzy mają luźne 3 miliony złotych w portfelu. Otóż jest możliwość zamawiania ultraluksusowej superlimuzyny, która zrobi wrażenie nawet na zlotach afrykańskich dyktatorów.
Zobacz też: Genesis G90 – nowy gracz w pierwszej lidze
Pullman ma niemal 6,5 metra długości, dzięki czemu w kabinie pasażerskiej oddzielonej od szoferki, wygospodarowano przestrzeń dla czterech osób. Oparcia foteli są regulowane w dużym zakresie, aby można było w nich pracować i odpoczywać. Nawiązaniem do klasycznych limuzyn są zamontowane w podsufitce, trzy analogowe wskaźniki, informujące pasażerów o temperaturze powietrza na zewnątrz, prędkości pojazdu i aktualnej godzinie. Limuzyna Pullman jest o 104,3 cm dłuższa od Mercedesa-Maybacha Klasy S - mierzy 649,9 cm długości, z czego na rozstaw osi przypada 441,8 cm. Wysokość nadwozia – 159,8 cm, czyli o 10 cm więcej niż w przypadku Klasy S. Do napędu Pullmana służy 6-litrowa jednostka V12 biturbo o mocy 390 kW (530 KM). Maksymalny moment obrotowy o wartości 830 Nm dostępny jest już od 1900 obr./min. Prędkość maksymalna wynosi 210 km/h.
Mercedes-Maybach S 600 Pullman kosztuje w Polsce od 2 771 600 zł. Standardowe wyposażenie modelu obejmuje m.in. ogumienie PAX, interkom do porozumiewania się z szoferem przy zamkniętej ściance działowej, wzbogacone wykończenie skórą nappa, chłodzony schowek oraz zestaw multimedialny i 18,5-calowy ekran dla pasażerów tylnych foteli, elektrycznie sterowane rolety w tylnych oknach, a także kute obręcze kół. Na zamówienie oferowane są m.in. specjalne lakiery oraz nagłośnienie Burmester® High-End 3D Surround. Produkcja limuzyny Pullman ma ruszyć w I kwartale 2016 roku.
WIDEO - taki jest Mercedes-Maybach S 600 Pullman