W lipcu Mercedes sprzedał 116 790 aut, co oznacza, że jest to o 20% lepszy wynik niż w porównywalnym okresie w roku 2012. Natomiast od początku bieżącego roku na auta niemieckiego producenta zdecydowało się 811 227 nabywców, czyli o 8.1% więcej niż w ubiegłym roku. Duży wpływ na te wyniki ma sukces nowej Klasy E oraz aut kompaktowych oferowanych przez markę ze Stuttgartu. Ponadto od początku roku 2013 Mercedes pozostaje najpopularniejszą marką premium w Niemczech i Stanach Zjednoczonych.
>>> Ford zwiększył produkcję Fiesty ST <<<
W samej tylko Europie w lipcu sprzedano 54 096 samochodów z logo na masce, z czego w Niemczech nabywców znalazła ponad połowa aut z tej wartości (22 501). Największy wzrost kupujących Mercedesy nastąpił w Wielkiej Brytanii (o 15.4%), Belgii (o 16.9%) i Turcji (aż o 192.1%).
W USA sprzedano 23 648 Mercedesów (+ 22.5%), natomiast w Chinach, gdzie pod koniec 2012 roku było 260 punktów dealerskich w 115 miastach, nabywców znalazło 18 530 aut (+ 31.2%).