Mercedes najpierw promował działanie aktywnego zawieszenia ABC (Active Body Control) z innowacyjną funkcją Magic Body Control. System ten dzięki kamerze rejestruje ukształtowanie nawierzchni, i odpowiednio dostosowuje zawieszenie do nierówności drogi. Zmienia się wtedy siła działania kolumn resorujących, a pofalowania nawierzchni są w znacznym stopniu kompensowane. W pierwszej reklamie Mercedesa świetnie obrazowała takie działanie nieruchoma głowa kurczaka.
Jaguar nie posiada takiego systemu, bo Brytyjczycy stawiają przede wszystkim na sport i odczucia dostarczane z jazdy. Równie prestiżowa marka postanowiła więc dokuczyć Niemcom, realizując własny prześmiewczy spot. W reklamie Jaguara drapieżny kocur pożera kurczaka, a w tle pojawia się wymowny slogan "My preferujemy koci refleks".
Zobacz też: Mercedes rozjeżdża małego Hitlera! Kontrowersyjny spot niemieckich studentów
Nie trzeba było długo czekać na odpowiedź niemieckich specjalistów z Mercedesa. Pojedynek na spoty dosłownie nabrał rozpędu. Obrazek pochodzący ze Stuttgartu przedstawia dynamiczną bryłę wozu, a przed autem wyłania się sylwetka przestraszonego Jaguara, który zaraz straci życie pod kołami limuzyny. Na szczęście pojazd z gwiazdą w logo ma inny nowoczesny system PRE-SAFE brake, który w porę wyhamuje przed każdą przeszkodą. Nad samochodem pojawia się więc slogan "Ponieważ koci refleks nie jest wystarczająco szybki".