Mercedes ośmiesza Jaguara. Walka na reklamy trwa

2013-12-25 14:31

Najpierw Mercedes-Benz zrealizował pomysłową reklamę z kurczakami, prezentującymi działanie innowacyjnego systemu Magic Body Control, po czym ten spot w zabawny sposób sparodiował Jaguar. Na ripostę specjalistów ze Stuttgartu nie trzeba było długo czekać.

Mercedes najpierw promował działanie aktywnego zawieszenia ABC (Active Body Control) z innowacyjną funkcją Magic Body Control. System ten dzięki kamerze rejestruje ukształtowanie nawierzchni, i odpowiednio dostosowuje zawieszenie do nierówności drogi. Zmienia się wtedy siła działania kolumn resorujących, a pofalowania nawierzchni są w znacznym stopniu kompensowane. W pierwszej reklamie Mercedesa świetnie obrazowała takie działanie nieruchoma głowa kurczaka.

Jaguar nie posiada takiego systemu, bo Brytyjczycy stawiają przede wszystkim na sport i odczucia dostarczane z jazdy. Równie prestiżowa marka postanowiła więc dokuczyć Niemcom, realizując własny prześmiewczy spot. W reklamie Jaguara drapieżny kocur pożera kurczaka, a w tle pojawia się wymowny slogan "My preferujemy koci refleks".

Zobacz też: Mercedes rozjeżdża małego Hitlera! Kontrowersyjny spot niemieckich studentów

Nie trzeba było długo czekać na odpowiedź niemieckich specjalistów z Mercedesa. Pojedynek na spoty dosłownie nabrał rozpędu. Obrazek pochodzący ze Stuttgartu przedstawia dynamiczną bryłę wozu, a przed autem wyłania się sylwetka przestraszonego Jaguara, który zaraz straci życie pod kołami limuzyny. Na szczęście pojazd z gwiazdą w logo ma inny nowoczesny system PRE-SAFE brake, który w porę wyhamuje przed każdą przeszkodą. Nad samochodem pojawia się więc slogan "Ponieważ koci refleks nie jest wystarczająco szybki".

Zobacz oryginalną reklamę Mercedesa z kurą

Tak Jaguar upolował kurczaka Mercedesa

Koci refleks nie jest tak szybki jak Mercedes