Na celowniku Mercedesa Klasy E All-Terrain, wycenionego na 251 100 złotych (220d) znajduje się również Audi A6 Allroad, za które przyjdzie nam zapłacić 279 900 złotych. Volvo (zobacz nasz test) to już wydatek 239 700 złotych.
Propozycja z gwiazdą na masce różni się od standardowej wersji dużego kombi. Grill przedzielono dwoma "płetwami", zmieniono zderzaki oraz zamontowano plastikowe poszerzenia błotników. To - jakby nie patrzeć - standard w tej klasie.
Przeczytaj też: TEST nowy Mercedes-Benz E220d 9G-Tronic
Mercedes Klasy E będzie na początku oferowany wyłącznie z dwulitrowym silnikiem diesla o mocy 194 koni mechanicznych połączonym z 9-biegową skrzynią automatyczną. Później w ofercie pojawi się sześciocylindrowy diesel.
Oczywiście Mercedes Klasy E All-Terrain ma napęd na cztery koła 4MATIC oraz zwiększony prześwit. Dzięki pneumatycznemu zawieszeniu samochód można podnieść o 35 milimetrów, maksymalnie aż do 156 milimetrów. W ofercie znajdą się 19-calowe felgi, jednak opony mają większy profil niż w zwykłej limuzynie.
Elektronika została zaktualizowana, dzięki czemu ilość profili jazdy wynosi obecnie pięć, z "off-road" na czele.