STYLISTYKA
Mitsubishi ASX po operacji plastycznej, ma teraz wygładzony zderzak przedni ze zmniejszonym wlotem powietrza, inny kolor odbłyśników w reflektorach. Również tylny zderzak został nieco odświeżony, tak by odpowiadał stylistyce przodu. Na nowo uformowano też lusterka boczne z kierunkowskazami.
WNĘTRZE
Dodatkowe zmiany zastosowano we wnętrzu, które objęły nowe wzory tapicerki, chromowane elementy detali i przerysowany panel centralny z nowym odtwarzaczem CD/MP3, lub multimedialnym systemem MMCS. Zmienił się także wygląd kierownicy, a zamiast obrotowego przełącznika w wersjach z napędem na cztery koła, zastosowano przycisk układu kontroli wszystkich kół (AWC).
SILNIKI
Silniki nowego modelu ASX spełniają teraz wyśrubowane normy Euro 5b. Pod maską znajdzie się tak samo jak poprzednio benzynowy motor 1.6 o mocy 117 KM, z manualną 5-biegową przekładnią i napędem na 1 oś. Turbodoładowany Dieslem o mocy 150 KM, połączony z 6-biegową manualną skrzynią seryjnie współpracuje z napędem na 4 koła.
Pod względem konstrukcyjnym przede wszystkim udoskonalono zawieszenie. Przekonstruowany tylny wielowahaczowy układ według producenta przyczynił się do polepszenia komfortu prowadzenia i stabilności.
CENA w POLSCE
wersja |
cena |
1.6 INFORM 2WD | 75 300 zł 65 300 zł |
1.6 INVITE 2WD | 80 990 zł 70 990 zł |
1.6 INTENSE 2WD | 86 390 zł 76 390 zł |
1.8 DID INVITE 4WD | 102 390 zł 92 390 zł |
1.8 DID INTENSE 4WD | 107 890 zł 97 890 zł |
.