Polski oddział Mitsubishi Motors wprowadza 4 nowe pakiety do oferty modelu Lancer Evolution. Decydując się na auta w salonie klienci mogą dodatkowo wyposażyć wybrany model podczas zakupu. Co ważne warunki gwarancji na nowe wersje Lancera Evolution pozostają niezmienione.
Lancer Exo X posiada pod maską seryjnie silnik 2.0 Turbo o mocy 295 KM, nowszący symbol 4B11. Wykorzystuje technologię bezstopniowej regulacji faz rozrządu (MIVEC), zarówno dla zaworów dolotowych, jak i wylotowych, pozwala na optymalne dopasowanie faz rozrządu do obrotów i obciążenia silnika w celu stabilizacji charakterystyki spalania oraz umożliwia silnikowi dostarczanie większej mocy w pełnym zakresie prędkości obrotowych. W silniku zastosowano odlany z aluminium blok, pokrywę głowicy oraz obudowę łańcucha. Turbosprężarka o zoptymalizowanej geometrii, z aluminiowym wirnikiem i turbiną wykonaną ze stopu aluminiowo-tytanowego, poprawia czas reakcji i podnosi moment obrotowy dostarczany przez silnik pracujący na niskiej i średniej prędkości obrotowej.
Do wyboru 4 pakiety wyposażeniowe:
- Pakiet GT360 opracowano dla wersji GSR z pięciobiegową skrzynią manualną. W skład tego zestawu wchodzi układ wydechowy i dolotowy firmy HKS(tylny tłumik oraz regulacja centralnej jednostki sterującej ECU przy pomocy oprogramowania firmy ECUTEC), orurowanie intercoolera i turbotimer. Dla bezpieczeństwa zamontowano tu zestaw zegarów kontrolnych firmy DEFI, które dają obraz prawidłowej pracy silnika pokazując temperaturę oleju, ciśnienie doładowania oraz temperaturę spalin. Lancer Evolution GT360 dysponuje mocą 360 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 sekundy a maksymalny moment obrotowy to 460 Nm.
- Pakiet GT330 przeznaczony jest dla wersji GSR TC SST oraz MR TC SST a w skład zestawu wchodzi układ wydechowy HKS. Lancer Evolution MR GT330 o mocy 330 KM i maksymalnym momencie obrotowym 430 Nm jest wyposażony w sportową, 6-biegową, półautomatyczną przekładnię Twin Clutch SST (TC-SST), która łączy precyzję skrzyni manualnej z komfortem automatycznej przekładni. To coś dla amatorów mocnych wrażeń - podczas jazdy w trybie Super Sport biegi zmieniane są w sposób, jaki robiłby to profesjonalny kierowca na torze wyścigowym. Mitsubishi Lancer Evolution MR GT330 osiąga prędkość 100 km/h w 4,9 sekundy.
- Pakiet ALCANTARA oferuje obszycie górnej części kokpitu oraz boczków drzwi oryginalną Alcantarą w kolorze grafitowym.
- Pakiet NAVI oznacza wyposażenie samochodu w stację multimedialną Alpine INE-S920R z ekranem dotykowym LCD o przekątnej 6,1 cala, nawigacją satelitarną, odtwarzaczem płyt CD/DVD, obsługą formatów MP3/WMA/ACC, wbudowanym modułem Bluetooth i portem USB. Stacja jest kompatybilna z urządzeniami iPod/iPhone. W pakiecie z nawigacją znajdą się również głośniki renomowanej firmy DLS: przednie - DLS RS6N (system dwudrożny odseparowany) i tylne współosiowe DLS 126. Przednie i tylne drzwi samochodu są specjalnie wyciszone.
Mitsubishi Lancer Evolution - CENA
wersja i moc silnika | CENA |
G SR 295 |
174 990 zł |
G SR GT360 |
204 990 zł |
G SR GT360 NAVI |
212 290 zł |
G SR GT360 NAVI Alcantara |
218 990 zł |
G SR TC SST 295 |
185 990 zł |
G SR TC SST GT330 |
195 990 zł |
G SR TC SST GT330 NAVI |
200 490 zł |
G SR TC SST GT330 NAVI Alcantara |
207 190 zł |
MR TC SST 295 |
209 990 zł |
MR TC SST GT 330 |
219 990 zł |
MR TC SST GT 330 Alcantara |
226 690 zł |