Terenowy SUV Mitsubishi Pajero zyskał sławę dzięki sukcesom w najtrudniejszym terenowym maratonie świata – rajdzie Dakar. To jedna z ostatnich terenówek opartych na ramie (konstrukcyjnie jest ona zintegrowana z nadwoziem). Dodatkowo może się pochwalić mocną, wysokoprężną jednostką napędową o objętości skokowej 3.2 litra i mocy 190 KM. Jak na pogromcę bezdroży przystało, Pajero dysponuje napędem na cztery koła Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Z silnikiem współpracuje automatyczna, pięciobiegowa skrzynia biegów INVECS-II z sekwencyjnym trybem "Sport Mode", która dopasowuje się do stylu prowadzenia kierowcy i dobiera przełożenia odpowiednio do zapamiętanych danych.
Zobacz TEST: Mitsubishi Pajero - męska terenówka
Możliwości w terenie Pajero ma nie tylko na "papierze". Głębokość brodzenia wynosi aż 700 mm, a auto poradzi sobie ze zjazdami o nachyleniu 45 stopni. Dzięki dużemu kątowi natarcia (34,5 stopnia), terenowe Mitsubishi wespnie się na wzgórze o nachyleniu 35 stopni. Mitsubishi Pajero może holować przyczepę o masie 3500 kg.
Bogate wyposażenie standardowe
Na długiej liście standardowego wyposażenia Mitsubishi Pajero znajdują się m.in. światła dzienne LED, automatyczna klimatyzacja, skórzana tapicerka, tempomat i zestaw Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy, podgrzewane siedzenia, kamera cofania, elektrycznie sterowane okno dachowe oraz zestaw audio Rockford Fosgate.
Limitowana seria modelu Mitsubishi Pajero Limited Edition wyróżnia się emblematami na masce i tylnej klapie, a także nakładkami progowymi z przodu z i tyłu auta. Wersja Limited Edition Tech oferuje dodatkowo stację multimedialną Alpine ILX-702D. Specjalne wersje kosztują odpowiednio 229 990 zł i 234 990 zł.