Po 9 latach produkcji poprzedniej generacji Mitsubishi Triton (L200), czas na następcę. Auto podobnie jak w przypadku poprzednika, będzie sprzedawane w państwach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej, Oceanii, na Bliskim Wschodzie, a także w Europie, Afryce i Ameryce Łacińskiej.
Nowy Triton ma być najlepszym na rynku autem typu SUT (Ultimate Sport Utility Truck), łączącym komfortowe wnętrze samochodu osobowego z funkcjonalnością i niezawodnością pickupa. Muskularna i dynamiczna stylizacja nadwozia została połączona z dużą ładownością i świetnymi właściwościami jezdnymi. Auto zbudowane jest na ramie i wykorzystuje opatentowane przez MMC wytrzymałe struktury nadwozia RISE.
Przeczytaj: TEST Mitsubishi Space Star 1.2 Intense: diamencik z ukrytym potencjałem
Pick-up ma mieć o wiele lepiej wyciszoną kabinę pasażerską niż dotychczasowe L200, osiągając pod tym względem poziom zbliżony do samochodów osobowych. Duża w tym zasługa zastosowania nowego cichszego silnika Diesla i materiałów tłumiących hałasy i wibracje. Auto pojawi się w sprzedaży w wersji Single Cab, Double Cab i Club Cab. W gamie jednostek napędowych znajdują się trzy silniki: 2.5 litra turbodiesel, 2.4 litra MIVEC turbodiesel, a także motor benzynowy 2.4 litra.