Sportowe kompakty to coś, na czym inżynierowie AMG znają się najlepiej. Mercedes-AMG GLA to wszechstronny atleta, który poza ostrymi liniami i groźnym spojrzeniem, prezentuje się świetnie od strony praktycznej. W codziennym użytkowaniu samochód nie prowokuje do ostrej jazdy, jest stosunkowo komfortowy i zadowala dużą przestrzenią. Przy spokojnej jeździe Mercedes-AMG GLA nie da po sobie znać, że jest urodzonym sportowcem. Sytuacja nabiera tempa, kiedy kierowca zaczyna wydawać rozkazy lewą nogą. Wówczas GLA AMG zmienia swoje oblicze w mgnieniu oka.
Sprawdź: Kipi mocą i przyciąga uwagę. Mercedes-AMG GLA 45 i GLA 45 S oficjalnie
Zobacz: Rodzina modeli AMG rośnie w siłę! Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC dołącza do oferty - WIDEO, GALERIA
Najsłabszym z najsilniejszych jest GLA 35 4MATIC, który dysponuje mocą 306 KM i 400 Nm momentu obrotowego. Drugim na liście jest GLA 45 4MATIC+, którego jednostka generuje całe 386 KM i 450 Nm momentu obrotowego. Na samym czubku znajduje się wariant GLA 45 S, który napędza najsilniejszy na rynku 2-litrowy silnik o mocy 421 KM i 500 Nm momentu obrotowego. Co więcej, w przypadku flagowej odmiany 45 S cała ta moc może trafiać wyłącznie na tylne koła po przełączeniu się w tryb "Drift Mode".
Mercedes-AMG GLA - polski cennik
Wersja | Cena |
---|---|
GLB 35 4MATIC | 219 900 zł |
GLB 45 4MATIC+ | 272 200 zł |
GLB 45 S 4MATIC+ | 291 000 zł |