Mercedes-Benz

i

Autor: Mercedes-Benz Mercedes-Benz

Na Mercedesa nie ma mocnych! Inne marki produkujące auta luksusowe nawet nie depczą gwieździe po piętach

2019-10-20 11:12

Marka Mercedes-Benz znowu zwiększyła swoją wartość i po raz kolejny okazała się najcenniejszą luksusową marką motoryzacyjną na świecie. W najnowszym rankingu „Best Global Brands”, sporządzonym przez renomowaną amerykańską firmę konsultingową Interbrand, producent samochodów ze Stuttgartu przypieczętował swój ubiegłoroczny wynik, ponownie zajmując 8. miejsce.

Best Global Brands – Interbrand przygotowuje zestawienie najlepszych globalnych marek. W tym roku już po raz 20. przeprowadzono badanie „Best Global Brands”. Interbrand, amerykańska firma konsultingowa zajmująca się markami, ocenia 100 najbardziej wartościowych marek na świecie według trzech aspektów: „wyników finansowych produktów lub usług marki”, „roli marki w procesie podjęcia decyzji o zakupie” oraz „siły marki w perspektywie zabezpieczenia przyszłych przychodów firmy”.

Zobacz: Tak na komendy głosowe reagują nowe Mercedesy - WIDEO

W porównaniu z danymi z 2018 roku wartość marki spod znaku trójramiennej gwiazdy wzrosła o 5%, do 50,832 mld dolarów amerykańskich. To kontynuacja nieprzerwanego sukcesu – Mercedes-Benz stale zwiększa swoją wartość od 2009 roku.

Kolejny producent aut luksusowych, który uplasował się na 11. miejscu rankingu „Best Global Brands” to marka BMW (+1%, wartość 41,440 mld dolarów). Audi znalazło się dopiero na 42. miejscu rankingu z wynikiem wzrostu 4% i wartością 12,689 mld dolarów. 50. miejsce w rankingu przypadło Porsche (+9%, wartość 11,652 mld dolarów). 77. miejsce należy do marki Ferrari (+12%, wartość 6,998 mld dolarów). 85. miejsce przypadło marce Land Rover (-6%, wartość 5,855 mld dolarów). 90. miejsce rankingu należy do marki MINI (+9%, 5,535 mld dolarów).

ZOBACZ TUTAJ - pełna lista najcenniejszych 100 marek świata - KLIKNIJ

WIDEO - tak zaawansowane są nowe Mercedesy