Cezary Pazura

i

Autor: Cezary Pazura/Instagram Cezary Pazura

Na taki samochód Cezary Pazura podrywał swoją żonę. Nie było to tanie auto

2018-12-14 15:23

Cezary Pazura zamyka rok 2018 trzema wspaniałymi produkcjami, a już z początkiem nowego roku ujrzymy go w przepełnionym motoryzacją filmie Michała Otłowskiego "Diablo: Wyścig o wszystko". Nietuzinkowe samochody od wielu lat towarzyszą aktorowi w życiu. Obecne Pazura jeździ Porsche Macan, a żeby było ciekawiej do aut tej niemieckiej marki ma wyraźnie duży sentyment. W  rozmowie z Plejada.pl gwiazdor kina opowiedział, na jaki samochód podrywał swoją żonę Edytę.

W wywiadzie Cezarego Pazury udzielonym Plejadzie możemy poczytać trochę o miłosnych podbojach aktora, w których bez dwóch zdań pomogła mu motoryzacja. Mowa tu między innymi o tym, jak Pazura podrywał swoją obecną żonę Edytę, z którą jest od blisko dziesięciu lat.

W Porsche Boxster podrywałem moją żonę Edytkę. Jechaliśmy z otwartym dachem i trzymałem ją za kolano, bo to mały samochód, a ona ma bardzo długie nogi, więc były dość wysoko. Bardzo mi to pasowało.

- opowiada aktor w wywiadzie Plejady.

Dalej Cezary opowiada, jak zaraził swoją partnerkę prędkością i luksusowymi samochodami. Nie minęło dużo czasu, kiedy Edyta zapragnęła własnego sportowego samochodu — i tak też jej mąż uczynił.

Potem, jak byliśmy już parą, gazety pisały, że kupiłem jej jedno z najdroższych aut. Podarowałem jej wtedy Mercedesa SL. Ale była zawiedziona, bo miał dużo systemów antywłamaniowych i ciągle stawał w najmniej odpowiednich momentach. Dlatego wszystkie je usunąłem i dopiero Edytka zaczęła nim jeździć.

- dodaje Pazura w wywiadzie.

Porsche Boxster

Jakie dokładnie auto urzekło Edytę Pazurę? Porsche Boxster, o którym wspomina Cezary, było granatowym kabrioletem ze Stuttgartu, a dokładnie modelem Boxster S. Taki sportowy roadster o oznaczeniu 987 był produkowany od 2004 do 2012 roku. Egzemplarz, jakim mógł pochwalić się Pazura, był wersją Boxster S sprzed modernizacji z 7-biegową półautomatyczną skrzynią PDK i napędem na tylną oś. Za takie auto trzeba było w ówczesnym czasie zapłacić około 300 tys. zł.

Podstawową jednostką napędową Boxstera był 3.2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM. 3 lata później w 2007 roku wersja S otrzymała większy i mocniejszy 3.4-litrowy silnik o mocy 295 KM. Ostatnimi latami na rynku, Boxster S mógł nacieszyć się z jednostką 3.4-litra podkręconą do 310 KM. Jak na samochód segmentu G, nie można od niego wymagać przestronności i miejsca na walizki. Przedni bagażnik miał zaledwie 130 l pojemności. Bezpośrednią konkurencją dla Boxstera były takie modele jak Mercedes-Benz SLK (R171), Audi TT czy Honda S2000.

Porsche Boxster S (987)

i

Autor: Porsche Porsche Boxster S (987)

Aktualnie Porsche Boxster wygląda nieco bardziej agresywnie i futurystycznie w porównaniu do swojego poprzednika. Obecna generacja Boxstera o oznaczeniu 718 rozpędza się do 275 km/h, a pierwsza setka pojawia się na zegarze po nie całych 5 sekundach. Dokładnie taki egzemplarz Pazura pokazał ostatnio na swoim Instagramie, wspominając przed kamerą pierwsze dni ze swoją Edytką.

Na tę chwilę jest to najtańsze Porsche w ofercie producenta, a wyjechanie nim z salonu to kwestia 230 510 złotych. Pozostając w temacie szybkich samochodów, przypominamy, że 18 stycznia w kinach zadebiutuje film "Diablo: Wyścig o wszystko", w którym zobaczymy Cezarego Pazurę w roli Jarosza — niebezpiecznego biznesmana.

Wyświetl ten post na Instagramie.
Miłosne wspomnienia❤️ @edyta_pazura #porschelellek #porschekatowice @porschepl #love #wspomnienczar Post udostępniony przez Cezary Pazura (@czarekpazura)