Na chwilę przed marcowym Salonem Samochodowym w Genewie, Peugeot pochwalił się swoim niskoemisyjnym sedanem, który ma cieszyć sportowymi osiągami. Za napęd w tym przypadku jest odpowiedzialna turbodoładowana, 4-cylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1,6-litra, która została połączona z dwoma silnikami elektrycznymi.
Sprawdź: Czy nowy Peugeot 508 może być nazywany produktem klasy premium? Sprawdziliśmy to
Sam motor spalinowy generuje 225 KM, jednak przy wsparciu akumulatora mowa już o łącznej mocy systemowej na poziomie 350 KM. Co więcej, samochód posiada napęd na wszystkie koła i posiada 8-stopniową skrzynię automatyczną. Niestety, producent nie chwali się przyśpieszeniem samochodu.
Wiemy jednak, że do bezemisyjnej jazdy zostanie wykorzystana bateria litowo-jonowa o pojemności 11 kWh. Maksymalny zasięg na samym prądzie ma wynieść do 50 kilometrów. Jeśli chodzi o sam wygląd, produkcyjna wersja będzie nieco groźniejsza od pierwotnego projektu
Zobacz: Które kombi jest bardziej premium? Volvo V60 czy Peugeot 508 SW? OPINIA, PORÓWNANIE
Świadczą o tym przemodelowane zderzaki, ostre dokładki, szersze listwy progowe, masywny dyfuzor i 10-ramienne, lekkie felgi. Spore wrażenie robi również dwukolorowa okleina, choć nie ma pewności, czy znajdzie się w stałej ofercie producenta.