Honda NSX to auto hybrydowe. Układ napędowy tworzy centralnie zamontowana jednostka benzynowa V6 z podwójnym doładowaniem oraz trzy silniki elektryczne. Moc przenoszona jest na koła przy pomocy 9-biegowej przekładni dwusprzęgłowej DCT. Dodatkowo kierowca ma do wyboru jeden z czterech trybów jazdy: Quiet (sam napęd elektryczny), Sport, Sport+ i Track, gdzie do kół dostarczana jest generowana pełna moc.
Zobacz też: Honda Clarity Fuel Cell: odpowiedź na Toyotę Mirai
Z okazji motoryzacyjnych targów w Tokio opadła kurtyna milczenia na temat mocy. Oficjalne dane informują o łącznej mocy 581 KM, z której na tylną oś może trafić do 507 KM (przy 7500 obr./min.) wytwarzanych przez silnik benzynowy, generujący maksymalnie 551 Nm. Dodatkowym wspomagaczem tylnej osi jest jednostka elektryczna o mocy 48 KM, zamontowana pomiędzy jednostką spalinową a skrzynią biegów. Z przodu pracują natomiast dwa silniki elektryczne napędzające koła przednie, z czego każdy dostarcza po 36,5 KM. Prędkość maksymalna wynosi 307 km/h. Niestety dane na temat przyspieszeń nie zostały jeszcze podane.
Konstrukcja Hondy NSX w wielu miejscach wykorzystuje włókno węglowe i stopy aluminium. Masa własna wynosi 1725 kg, a rozkład procentowy masy między przodem a tyłem to 42 do 58. Koła to 19-calowe felgi z przodu (opony 245/35 ZR19) z 20-calowe z tyłu (opony 305/30 ZR20). Za bezpieczne zatrzymanie odpowiada układ hamulcowy oparty na ogromnych tarczach (14,5" przód/ 14,2" tył) z zaciskami 6-tłoczkowymi z przodu i 4-tłoczkowymi z tyłu. Opcją będą tarcze ceramiczne.