O nowym BMW X3 na razie wiemy niewiele, ale już możemy mniej więcej zobaczyć jak samochód będzie wyglądał. Pewne jest, że pojazd będzie miał niższą masę własną w stosunku do obecnej wersji, co zapewni platforma konstrukcyjna CLAR. Szykowany samochód będzie już trzecią generacją popularnego SUV-a klasy premium.
Przeczytaj też: TEST BMW X1 sDrive16d xLine
BMW informuje, że w ramach prób zimowych zespół kierowców testowych przeprowadził szereg wymagających testów w północnej Szwecji. Wokół niewielkiej miejscowości Arjeplog (56 kilometrów na południe od koła podbiegunowego), gdzie temperatury sięgają poniżej minus 20 stopni, modele przedseryjne musiały udowodnić, że niestraszne im ani niskie temperatury, ani śnieg. W takich warunkach swoje zalety potrafi zademonstrować inteligentny napęd na cztery koła xDrive. Adaptacyjny rozkład momentu napędowego nie tylko daje świetną trakcję na śliskiej nawierzchni, ale też pozwala na zwinność i wpływa na bezpieczeństwo jazdy.