Toyota niezmiennie wyróżnia się najwyższą wartością w globalnym przemyśle motoryzacyjnym, a najnowsze badanie Brand Finance Global 500 - The Most Valuable Brands of 2015, tylko to potwierdza. Toyota wyprzedza wszystkie inne motoryzacyjne marki. Jak wynika z najnowszego opracowania, w sumie Toyota jest warta w 2015 roku 35,017 mld dolarów.
TOP 10 najbardziej wartościowych marek
1. Toyota - wartość: 35,017 mln dolarów
2. BMW - wartość: 33,079 mln dolarów
3. Volkswagen - wartość: 31,025 mln dolarów
4. Mercedes-Benz - wartość: 27,328 mln dolarów
5. Honda - wartość: 22,424 mln dolarów
6. Ford - wartość: 20,315 mln dolarów
7. Hyundai - wartość: 19,357 mln dolarów
8. Nissan - wartość: 18,085 mln dolarów
9. Audi - wartość: 9,591 mln dolarów
10. Renault - wartość: 7,849 mln dolarów