Poznaliśmy listę najcenniejszych marek motoryzacyjnych 18-tej edycji rankingu Best Global Brands, przygotowanego przez firmę Interbrand. Tradycyjnie już na szczycie znalazła się Toyota, której wartość w tym roku wynosi 50,291 mld dolarów. Japońska firma tym samym znalazła się w pierwszej dziesiątce globalnych marek o najwyższej wartości, zajmując 7. miejsce.
Toyota znalazła się w gronie najcenniejszych marek na świecie razem z takimi firmami jak Microsoft, Amazon, Coca-Cola czy Samsung. Japoński producent pojazdów wyprzedził m.in. Facebooka, Disneya oraz Intela. Toyota zaangażowana w produkcję niskoemisyjnych samochodów inwestuje także w rozwój infrastruktury wodorowej w wielu miejscach na świecie oraz dynamicznie rozwija sztuczną inteligencję, robotykę i autonomiczne samochody. Jednocześnie Toyota nawiązuje na całym świecie współpracę z przedstawicielami sektora publicznego i prywatnego w celu rozwijania nowoczesnych technologii komunikacyjnych oraz systemów bezpieczeństwa i sztucznej inteligencji w samochodach.
. Najbardziej wartościowe marki motoryzacyjne świata .