Co takiego ulokowano pod maską, że Trident Iceni Magna jest uważany za najszybszego diesla dopuszczonego do ruchu? Sercem jest wysokoprężny agregat V8 o potężnej pojemności 6.6-litra. Jednostka ta produkuje 395 KM mocy i 948 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Siła ta pozwala rozpędzić auto ze startu zatrzymanego do 100 km/h w czasie 3,7 sekundy. Maksymalna prędkość dochodzi do 306 km/h. Zapowiadane średnie spalanie bez ostrego traktowania pedału gazu, to tylko 4,1 litra oleju napędowego na 100 km.
Przeczytaj też: Następne spalone Ferrari FF - tym razem pożar w Hongkongu
Trident Iceni jest dostępny w trzech odmianach nadwoziowych do wyboru: roadster, coupe oraz shooting brake. Samochody te będą wytwarzane tylko na zamówienie. Ile będzie kosztować takie wysokoprężne sportowe cacko? Za podstawowy wariant trzeba zapłacić przynajmniej 96 000 funtów (491 000 zł). Natomiast cena za najbardziej "wypasiony" egzemplarz wzrasta do 126 000 funtów (638 000 zł).