Znany freestylowiec słynie z zamiłowania do ekstremalnych wyczynów i motoryzacji. Poza karkołomnymi ewolucjami jakie Jon Olsson potrafi wykonywać na śniegu, jego pasją są wyścigi. Prezentowanym Audi po tuningu gwiazdor wystartuje w tym roku w rajdzie Gumball 3000 (start 23 maja ze Sztokholmu).
Przeczytaj też: TEST Audi RS6 Avant 4.0 V8 TFSI: ewolucja piekielnego kombi
Prywatne Audi RS6 Avant przeszło metamorfozę. Nadwozie otrzymało agresywne ospoilerowanie wykonane z włókna węglowego, upodabniające je do karoserii aut rywalizujących w wyścigach DTM. W nadkolach wstawiono potężne lekkie obręcze ze sportowymi oponami, a na dachu widać karbonowy aerodynamiczny boks. Układ wydechowy został przerobiony przez firmę Milltek.
Z seryjnej mocy nie zostało zbyt wiele. Z silnika 4.0 V8 TFSI generującego fabrycznie 560 KM i 700 Nm, stosowne modyfikacje wyciągnęły o wiele więcej. Nowe turbosprężarki z elementami pokrytymi 18-karatowym złotem mają potencjał nawet na 1000 KM. Jaka siła dokładnie drzemie w jednostce? Tego nie potrafi powiedzieć nawet sam Jon Olsson.