Na początku 2014 roku Nissan zaprezentował światu flagowego GTR-a w maksymalnie rasowej odmianie Nismo, a teraz poprawia mniejszego 370Z. Na pierwszy rzut oka ciężko dostrzec różnicę, ale po porównaniu ze zdjęciami dotychczasowej odmiany, widać co uległo modernizacji.
Okazuje się, że stylistom posłużył za wzór właśnie GTR. Zderzak przedni ma inny kształt, wpasowano w niego LED-owe oświetlenie, a w dolnej części dodano czerwone akcenty. W tym samym tonie co zderzak utrzymano też listwy progowe z czerwonymi wstawkami oraz dyfuzor tylnego zderzaka. Inaczej wygląda spojler, a w nadkola wstawiono nowe kute felgi o rozmiarze 19-cali.
Zobacz też: Nissan Pulsar - powrót do kompaktowego segmentu C
W wnętrzu zmiany są bardzo subtelne. Tak jak wcześniej zainstalowano w kokpicie skórzane siedzenia Recaro przeszyte czerwoną nitką, czy kierownicę obłożoną alcantarą. Pod maską znajduje się bardzo mocny silnik V6. Jego pojemność wynosi 3,7-litra, a rozwijana moc to 350 KM i 376 Nm maksymalnego momentu obrotowego (wcześniej 344 KM i 371 Nm). Napęd na koła tylne przekazuje manualna lub zautomatyzowana, 7 stopniowa skrzynia z funkcją Downshift Rev Matching Adaptive Shift, pozwalającą zmieniać biegi ręcznie.