Poprawione, lub jak kto woli podrasowane nadwozie, to projekt polegający na daleko idących modyfikacjach. Novitec zmienił bardzo dużo, bo Aventador Roadster, jaki wyjechał z garażu tunera ma przedni zderzak z innymi wlotami powietrza i nowym splitterem. Na progach pojawiło się ciekawe użebrowanie, a z tyłu odmieniony dyfuzor i klapy zapewniające lepsze chłodzenie komory silnika. Wszystko to zrobiono z włókna węglowego. Tych samych komponentów użyto też w stylizacji elementów wnętrza.
Czytaj też: Lamborghini Asterion LPI 910-4: pierwszy hybrydowy byk – ZDJĘCIA
Wóz zbudowano na bazie fabrycznego modelu LP700-4 Roadster. Auto w serii ma 6.5-litrowy wolnossący silnik V12 generujący 700 KM, połączony z 7-biegową skrzynią automatyczną. Zespół ten pozwala na osiągniecie 100 km/h ze startu zatrzymanego w 3 sekundy i pojechać aż 350 km/h. Umieszczony centralnie wielki motor został nieco podkręcony przez Noviteca. Takie auto po tuningu ma 728 KM i 709 Nm, co sprawia, że Lambo jest jeszcze bardziej narowiste.