Zupełnie nowy design, po raz pierwszy wersja 7-miejscowa dostępna w ofercie, a pod skórą oszczędniejsze silniki, a z czasem nawet napęd hybrydowy. Silnik 1.5 VTEC TURBO występuje w dwóch wariantach mocy, w zależności od rodzaju skrzyni biegów. W połączeniu z sześciobiegową ręczną skrzynią moc wynosi 173 KM (konfiguracja z napędem na przód lub na cztery koła), a z automatyczną bezstopniową przekładnią CVT generowana moc wynosu 193 KM, która trafia na wszystkie koła. Prześwit w modelu został zwiększony o 38 mm, przy czym w wersji z jednostką benzynową i napędem AWD wynosi on 208 mm.
Będzie hybryda
Premierowe zastosowanie w CR-V ma napęd hybrydowy, który będzie występował tylko w konfiguracji 5-osobowej i pojawi się w ofercie znacznie później. Układ Multi Mode Drive (i-MMD) składa się z dwóch silników elektrycznych oraz 2-litrowej jednostki benzynowej i-VTEC, pracującej w cyklu Atkinsona. W hybrydzie standardowo napęd trafi na przednią oś, a w opcji na wszystkie koła dzięki inteligentnemu systemowi Real Time AWD.
Duże wnętrze
Honda podniosła poprzeczkę pod względem jakości wykonania oraz wielkości przestrzeni pasażerskiej. CR-V ma większe wymiary zewnętrzne niż poprzednik, dłuższy rozstaw osi i poszerzony rozstaw kół. Szerszy i głębszy bagażnik zagwarantuje więcej miejsca dla przewożonych przedmiotów. Duże i szerokie tylne drzwi mają być gwarancją najlepszego w klasie dostępu do trzeciego przedziału. Trzeci rząd siedzeń to rozwiązanie, które Honda wprowadza do CR-V po raz pierwszy. Producent obiecuje przewożonym na ostatnich miejscach osobom dużo miejsca na nogi i komfortowe nachylenie foteli pod kątem 101 stopni.
Przeczytaj też: TEST Honda Civic X Type R 2.0 i-VTEC Turbo 320 KM
Nowy CR-V to znaczne bogatsze wyposażenie. Wysokość elektrycznie otwieranej tylnej klapy można zaprogramować tak, aby uniknąć uderzenia w sufit garażu. Trzystopniowy pojemny schowek w środkowej konsoli poprawia funkcjonalność wnętrza. Oparcie kanapy dzielone w stosunku 60:40 można składać jednym ruchem, co przyspiesza i ułatwia ładowanie większego bagażu.
Nowa Honda CR-V - polski cennik
POBIERZ - katalog informacyjny
silnik/wersja | COMFORT | ELEGANCE | LIFESTYLE | EXECUTIVE |
1.5 VTEC TURBO 173 KM 2WD MT6 | 109 900 zł | 128 000 zł | - | - |
1.5 VTEC TURBO 173 KM AWD MT6 | - | 136 500 zł | 150 800 zł | 165 500 zł |
1.5 VTEC TURBO 193 KM AWD CVT | - | 145 500 zł | 159 800 zł | 174 500 zł |
Dopłata za lakier metaliczny oraz perłowy: 2500 zł
Dopłata za lakier specjalny Premium Crystal RedMetallic: 3200 zł
Dopłata za opcjonalny, trzeci rząd siedzeń (wersja 7-miejscowa): 7000 zł