Honda odświeża gamę silnikową aktualnego modelu HR-V. Poza zmianami wizualnymi, klienci dostaną jeszcze więcej możliwości za sprawą doładowanej jednostki 1.5 i-VTEC TURBO znanej z kompaktowego Civica. Motor dysponuje mocą 179 KM i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a moc na koła przekazywana jest poprzez 6-biegową manualną skrzynię, lub automatyczną przekładnię CVT. Wersja ze skrzynią manualną osiąga setkę w 7,8 s i rozpędza się maksymalnie do 215 km/h (automat 8,6 s i v-max 200 km/h).
Honda HR-V Sport zyskała szereg licznych modyfikacji. Na czele zmian stoi system Performance Damper, który współpracuje z aktywnymi stabilizatorami, mającymi ograniczyć przechyły na zakrętach oraz łagodzić nierówności. We współpracy z zupełnie nowym układem kierowniczym ze skróconym przełożeniem ma zapewnić więcej niezapomnianych wrażeń z jazdy japońskim crossoverem.
Przeczytaj też: Honda CR-V Hybrid już w Polsce - CENNIK
Sport poza zmianami w prowadzeniu zyskał nowe, agresywnie stylizowane zderzaki oraz czarne 18-calowe felgi. Pozostałe elementy tj. grill czy osłony lusterek również pokryje czarny lakier. Wnętrze nie zostanie obojętne, ponieważ do konfiguratora dołączyła czarno-czerwona skórzana tapicerka, która pokrywa znaczną część deski rozdzielczej i usportowione fotele.
Ogólny lifting Hondy HR-V wyróżni ten model na tle całej gamy producenta. Kabina otrzymała lepsze wyposażenie, a samo wnętrze zostało dodatkowo wzbogacone o system multimedialny z nawigacją, podgrzewane fotele i dostępną dodatkowo półskórzaną tapicerkę z akcentami alcantary.
Cena w Polsce
Honda HR-V Sport w wersji z manualną skrzynią biegów kosztuje 111 400 zł. Za połączenie silnika z przekładnią bezstopniową trzeba dopłacić 5 tys. zł.
2019 Honda HR-V