Jednobryłowe nadwozie kolejnego Jazz'a prezentuje się bardzo nowocześnie i dynamicznie. Stylistyka nawiązuje do aktualnych modeli Hondy, o czym mówią ostre krawędzie i wyraziste przetłoczenia. Niektóre elementy wyglądają podobnie jak w CR-V czy Civicu. Charakterystyczna dla współczesnych Hond atrapa chłodnicy, różni się wykończeniem w zależności od odmiany Jazz'a - auto poza regularną wersją, będzie oferowane też jako hybryda oraz bardziej zadziorna odmiana RS.
>>> TEST - nowa Honda CR-V z silnikiem 1.6 i-DTEC - pierwsza jazda małym dieslem - ZDJĘCIA <<<
Wnętrze z trójramienną kierownicą wielofunkcyjną utrzymano w typowym dla Hondy klimacie. Przez krzywizny ukształtowania deski, które dobrze współgrają z kolorowymi wyświetlaczami, w kabinie panuje futurystyczna atmosfera. Konsola środkowa została skierowana pod kątem do kierowcy. Funkcjonalnie przedstawia się duży uchwyt na kubek przy boczku drzwiowym. Siedzisko kanapy przedziału pasażerskiego na wzór tego stosowanego już w Civicu, podnosi się do góry, aby uzyskać płaską podłogę.
Silniki jakie posłużą do napędu, to przede wszystkim znany motor 1.3-litra. Będzie on rozwijał 100 KM, które na koła przednie przekaże 6-stopniowa, manualna skrzynia biegów. Kolejny jednostka to 1.5 o mocy 132 KM. Alternatywne źródło napędu dla klasycznych benzynowców to hybryda, będąca duetem agregatu elektrycznego i 1.5-litrowego silnika. Zespół ten współpracuje z dwusprzęgłową skrzynię DCT o siedmiu przełożeniach, a energię elektryczną przechowuje w litowo-jonowych akumulatorach. Producent obiecuje w takim wydaniu spalanie na poziomie 2.7 l/100 km.