W porównaniu do azjatyckiej konfiguracji zmieniono parę elementów. Patrząc na modyfikacje nie trudno wychwycić przemodelowany przód, ze zmienionymi światłami, maską, zderzakiem i grillem. Z boku widać przestylizowane błotniki, nowe wzory felg aluminiowych a z tyłu przeprojektowane tylne światła, klapę bagażnika i zderzak.
Wewnątrz samochodu znajdziemy wysokiej jakości materiały a dzięki zwiększeniu rozstawu osi wzrosła ilość miejsca w środku.
Przeczytaj też: TEST Kia Rio 1.4 CRDi L: przyjacielski hatchback z Dalekiego Wschodu
Europejscy klienci mogą wybrać jeden z trzech silników: jednego benzynowego i dwóch diesli. Jednostka napędzana benzyną to motor o pojemności 2.4 l i mocy 188 KM. Fani jednostek wysokoprężnych wybiorą między 2.0 CRDi 184 KM i 2.2 CRDi 200 KM.
Więcej szczegółów i informacji poznamy podczas premiery w Paryżu.