Dociekliwi szpiedzy przyłapali testowaną Fabię pozbawioną niemal całkowicie kamuflażu. Bryła przypomina w ogólnym zarysie swojego poprzednika, jednak kształty zostały znacznie wyostrzone jak w nowej Octavii i Rapidzie, dzięki czemu nowa Fabia zyskała dużo dynamiczniejszy charakter.
Przód Fabii Combi otrzyma przednie reflektory, czy maskę oraz grill wykonane tak samo jak w hatchbacku. Kanciaste przetłoczenia linii zostaną bardziej pociągnięte na tył. Mimo sprytnie zasłoniętej tylnej części wozu na testowanym egzemplarzu, można się domyślić, że lampy będą jednoczęściowe jak w hatchbacku i otrzymają niemal identyczny kształt.
Przeczytaj też: Nowa Skoda Fabia III zaprezentowana oficjalnie! Znamy wygląd bestselleru
Znane są szczegóły dotyczące gamy silników w Fabii hatchback, więc można się domyślić, że jednostki te pojawią się też w Fabii Combi. Klienci w Europie będą mieć wybór czterech jednostek benzynowych i trzech wysokoprężnych. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin EU6 i są standardowo wyposażone w system Start-Stop i układ odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania. Napęd będzie przekazywany za pomocą ręcznej skrzyni biegów lub dwusprzęgłowej przekładni DSG.
Nowe silniki benzynowe to trzycylindrowe jednostki 1.0 MPI z wtryskiem wielopunktowym, a czterocylindrowe o pojemności 1.2 litra są turbodoładowane i wyposażone we wtrysk bezpośredni. Ich zakres mocy sięga od 60 do 110 KM. Oferta silników diesla dla nowej Fabii składa się z trzech wersji turbodoładowanej, 3-cylindrowej jednostki o pojemności 1.4 litra, z bezpośrednim wtryskiem paliwa common-rail i aluminiowym blokiem. Ich moc od 75 do 105 KM.