Flagowy model Skody w rodzinnym wydaniu, jest dokładnie taki, jakiego się spodziewaliśmy. Limuzyna z przedłużoną tylną częścią nadwozia i tradycyjną klapą piątych drzwi, wygląda prawie identycznie, jak na projektach prezentowanych w internecie przez niezależnych grafików. W ustępującym powoli modelu pojemność kufra wynosi 633 litry. W prezentowanej trzeciej generacji auta, obszar ten powiększono do potężnych 660 litrów. Po rozłożeniu siedzeń powiększony obszar rośnie do 1950 litrów. W kabinie poza tym podobnie jak w limuzynie, nie zabraknie miejsca i wielu przydatnych na co dzień rozwiązań pod postacią schowków, skrytek, półeczek i różnych uchwytów.
Nowy produkcyjny Superb ma obecnie do wyboru w sumie 8 silników - pięć benzynowych (o mocach od 125 KM do 280 KM) i trzy wysokoprężne (od 120 KM do 190 KM). Wszystkie spełniają normy emisji EURO 6 a za przeniesienie napędu mogą odpowiadać przekładnie manualne lub automatyczne tupu DSG. Jednostki w porównaniu do poprzednich są nawet o 30% bardziej wydajne.
Zobacz też: Flagowa Skoda Superb na nowych zdjęciach producenta
Superb Combi został wyposażony w liczne, nowe systemy aktywnie wspierające kierowcę i zwiększające bezpieczeństwo, ekonomiczność oraz komfort jazdy, znane dotąd z samochodów wyższej klasy. Wersja kombi, tak jak limuzyna, oferuje adaptacyjne zawieszenie DCC. Multimedia weszły w erę nowych możliwości. Najnowsza generacja systemów audio automatycznie może się łączyć ze wszystkimi standardowymi smartfonami poprzez SmartLink. Możliwość korzystania z szybkiego internetu LTE za pomocą nawigacji Columbus sprawia, że nowy Superb Combi stał się hotspotem Skody na kołach.
Oficjalna prezentacja trzeciej generacji Skody Superb Combi odbędzie się przed szerszą publicznością we wrześniu, na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Auto do sprzedaży trafi miesiąc później.