Debiutujący w 2001 roku flagowy Superb, do dziś sprzedał się w ponad 700 tysiącach egzemplarzy. Auto ze względu na atrakcyjną cenę, obszerną kabiną, wielki bagażnik, duży komfort jazdy i dobre wyposażenie, jest w Europie bardzo chętnie wybieraną limuzyną. Wóz dzięki innowacjom niedostępnym do tej pory w tym modelu, ma sprostać potrzebom nowych grup z sektora biznesowego oraz prywatnego.
Przeczytaj: Skoda Superb 2.0 TDI DSG 4x4 po liftingu - TEST okrętu flagowego po zmianach
Zbudowany w zupełności od zera najnowszy Superb, powstał na modułowej platformie MQB. Z wyglądu będzie zbliżony do mniejszej Octavii, ale aby odróżnić limuzynę od kompaktu, karoseria dostanie m.in. bardziej designerskie lampy. Paleta silnikowa będzie oparta o znane jednostki benzynowe TSI i wysokoprężne TDI. Według wiarygodnych przecieków podstawowym motorem zostanie 1.4 TSI o mocy 125 KM.