Tym razem współpracujący ze sobą producenci poszli inną drogą. Każda marka zadbała o to, aby nadać swojemu autu bardziej indywidualny charakter, niż było to w przypadku pierwszej generacji słynnych "trojaczków".
Niewątpliwie największym wyróżnikiem nowego Aygo jest pas przedni z elementem stylistycznym w kształcie litery "X". Jest to bardzo zdecydowany akcent, biegnący od zderzaków, poprzez reflektory przednie, aż do lusterek bocznych. Aygo mocno różni się od swoich krewnych z koncernu PSA. W stylistyce zauważalne jest za to duże podobieństwo do innych nowych modeli Toyoty. Bardzo interesująco wyglądają pionowe światła tylne, które są wystylizowane agresywnie i nowocześnie.
Zobacz też: Nowy Peugeot 108: wygląd miejskiego malucha ujawniony
Aygo będzie napędzane tymi samymi jednostkami, co bliźniacze modele rodem z Francji. Pod maską znajdzie się zatem silnik benzynowy 1.0 litra o mocy 68 KM i motor 1.2 generujący 82 KM. Niewykluczone jednak, że z czasem paleta silnikowa zostanie poszerzona o diesla.
Samochód zostanie oficjalnie zaprezentowany już 4 marca, na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Genewie.