Nowa Toyota Aygo znacząco różni się od swojej poprzedniczki. Tym razem projektanci stworzyli ciekawie wyglądający pojazd o dużych możliwościach personalizacji. Głównym wyróżnikiem miejskiego modelu jest charakterystyczny przód zaprojektowany w kształcie litery X. Przyszli klienci mogą skorzystać ze swojej wyobraźni, ponieważ do wyboru otrzymali oni bogatą paletę kolorów nadwozia, barwne panele ozdobne oraz kilka innych opcji dostosowania prezencji samochodu do swoich potrzeb.
Przeczytaj też: To już 100 000 sztuk Skody Citigo, lidera segmentu małych autek w Polsce
Warto wspomnieć o całkiem bogatym wyposażeniu małej Toyoty, dlatego że już w wersji podstawowej została wyposażona w diody LED do jazdy dziennej, system kontroli ciśnienia w oponach, projektorowe światła główne, sześć poduszek powietrznych, ESP, a także komputer pokładowy.
W Polsce samochód jest oferowany z benzynowym silnikiem o pojemności 1.0-litra, generującym 68 KM i 95 Nm. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 14,2 s (15,5 s w wersji z "automatem"), a prędkość maksymalna to 160 km/h. Motor został połączony z 5-biegową przekładnią manualną, a na liście wyposażenia opcjonalnego znalazła się automatyczna skrzynia x-shift MultiMode (3600 zł). Za bazową odmianę X z nadwoziem trzydrzwiowym trzeba zapłacić od 33 900 zł.
Nowa Toyota Aygo - CENA w POLSCE
Nadwozie/Wersja | X | X-play | X-wave | X-cite | X-clusiv |
3-drzwiowe (1.0 l VVT-i 68 KM, 5M) | 33 900 zł | 39 900 zł | 49 900 zł | - | - |
5-drzwiowe (1.0 l VVT-i 68 KM, 5M) | 34 900 zł | 40 900 zł | 50 900 zł | 45 900 zł | 47 500 zł |