Nowe Aygo zachowuje rozpoznawalny znak X z przodu, który teraz ma bardziej trójwymiarową strukturę. Przód auta otrzymał przeprojektowane przednie reflektory ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej dostępnymi w standardzie w każdej wersji wyposażenia. Dolna część znaku X obramowuje grill. Stylistyczny akcent podkreślający dolną krawędź reflektorów może być wykończony w kolorze czarnym oraz srebrnym. Tył zdobią nowe światła o rozpoznawalnym kształcie.
Wersje wyposażenia
Odświeżona Toyota Aygo jest dostępne w nowych odsłonach, z nowym lakierem Magenta i w wersji czarnej z niebieskimi akcentami. W ofercie znajdą się też nowe wzory kołpaków na 15-calowe koła. Dostępne wersje to x oraz x-play. Każda konfiguracja wyróżnia się własnymi elementami stylistycznymi – wykończeniem przedniego zderzaka, obręczami kół oraz aranżacją wnętrza.
Sprawdź: Auta sportowe w Genewie - DUŻA GALERIA
Wersja x-play daje największe możliwości dostosowania wyglądu samochodu do indywidualnego gustu właściciela. Aygo x-play oferuje w standardzie klimatyzację oraz system multimedialny x-touch z 7-calowym ekranem dotykowym.
Toyota opracowała ponadto edycje specjalne Selection w dwóch wersjach: x-cite i x-trend. Pierwsza z nich wyróżnia się dwukolorowym nadwoziem z nowym lakierem Magenta, 15-calowymi, aluminiowymi obręczami kół o czarnym wykończeniu, tapicerką ze specjalnej tkaniny Manhattan z przeszyciami w kolorze Magenta, kolorowym wykończeniem wentylatorów i dźwigni zmiany biegów oraz tablicą rozdzielczą w kolorze Piano Black.
TEST: Toyota Aygo - powiew świeżości w klasie mini
Bardziej dynamiczną stylizację posiada Toyota Aygo x-trend. Czarne nadwozie z czarnym obramowaniem przednich reflektorów kontrastuje z lusterkami bocznymi w kolorze Cyan, sportowym oklejeniem i 15-calowymi, aluminiowymi kołami o 10 ramionach. We wnętrzu znajdziemy ozdobne elementy wykończenia w kolorze Cyan oraz skórzano-materiałowe obicia siedzeń.
Udoskonalony silnik
Nagradzany, 3-cylindrowy, 12-zaworowy silnik DOHC VVT-i o pojemności 998 cc po rewizji jest zgodny z najnowszą normą emisji spalin Euro 6.2. Silnik został udoskonalony pod względem mocy i zużycia paliwa, ma także lepszą charakterystykę momentu obrotowego, którego wysokie wartości są dostępne przy niższych obrotach oraz zapewnia lepsze wrażenia z jazdy w ruchu miejskim.
Zobacz: Nowości targów Genewa 2018 - nasza GALERIA
Moc silnika została zwiększona do 72 KM przy 6000 obr./min., zaś moment obrotowy wynosi 93 Nm przy 4400 obr./min. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 13,8 s (o 0,4 s szybciej) i rozpędza się do 160 km/h.
Nowe Aygo otrzymało udoskonalone zawieszenie oraz zoptymalizowane oprogramowanie układu sterowania oraz pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense, który zapobiega kolizjom lub ogranicza ich skutki w wielu różnych sytuacjach na drodze.