Znakiem rozpoznawczym nowego Aygo jest charakterystyczny przód zaprojektowany w kształcie litery X. Poza oryginalnym frontem klienci do wyboru otrzymają bogatą paletę kolorów, barwne panele ozdobne, czy dobre wyposażenie. Już wersja podstawowa będzie miała diody LED do jazdy dziennej, system kontroli ciśnienia w oponach, projektorowe światła główne, czy komputer pokładowy. Elementów tych do tej pory nie obejmowała podstawowa wersja poprzedniej generacji.
Przeczytaj też: To już 100 000 sztuk Skody Citigo, lidera segmentu małych autek w Polsce
Do napędu samochodu klasy mini użyto dwóch silników. Pierwszy benzynowy o pojemności 1.0-litra generuje moc 68 KM, a nieco większy motor 1.2-litra dostarcza 82 KM. Toyota poinformowała, że cena wyjściowa nowego Aygo z motorem 1.0-litra 68 KM wyniesie w Polsce od 33 900 zł (obecna pierwsza generacja startuje od 34 200 zł). Co więcej, pierwsza generacja zjeżdżająca powoli ze sprzedaży, otrzyma wyjątkowo atrakcyjną promocję. Po upustach sięgających maksymalnie 5 200 zł, będzie można kupić malucha od kwoty 29 900 zł.
Kompletny cennik nowej Toyoty Aygo poznamy dopiero w drugiej połowie czerwca.