Po raz pierwszy Toyota C-HR zadebiutowała w 2016 roku i wówczas była to zupełnie nowa propozycja w gamie japońskiej marki, której odważny design zrewolucjonizował stylistykę Toyoty. Obecnie na rynek wchodzi model po faceliftingu, którego pas przedni, kokpit oraz gama modelowa, zostały zauważalnie odświeżone.
Sprawdź: TEST Toyota C-HR 1.2 Turbo Prime: modny mieszczuch
Widać to na pierwszy rzut oka, ponieważ pas przedni auta został całkowicie przeprojektowany. Zmiany zaszły również z tyłu, gdzie pojawiły się nowe światła tylne ze światłami LED i dynamicznymi kierunkowskazami. Nowością jest również oferowany w standardzie system multimedialny z integracją Android Auto i Apple CarPlay.
Nowa hybryda
W ofercie nowej Toyot C-HR pojawiła się także nowa, 2-litrowa jednostka hybrydowa Hybrid Dynamic Force, która generuje 184 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Jest to sama jednostka, która po raz pierwszy pojawiła się w nowej generacji modelu Corolla.
Zobacz: TEST porównawczy - Honda HR-V vs. Toyota C-HR: modne japońskie crossovery
Jednocześnie w ofercie pozostaje napęd hybrydowy 1.8 Hybrid o mocy 122 KM oraz silnik benzynowy 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Doładowana jednostka domyślnie pracuje z 6-biegową skrzynią manualną, a za niewielką opłatą z bezstopniową przekładnią Multidruve S, która może przenosić napęd na wszystkie koła.
Cztery konfiguracje i Premiere Edition
Toyota C-HR po liftingu cieszy jeszcze lepszym wyposażeniem w podstawie, a w dodatku będzie dostępny w dwóch odmianach oraz w limitowanej wersji specjalnej Premiere Edition.
W podstawowej wersji Comfort znajdziemy system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym, interfejsem Android Auto i Apple Car Play oraz z Bluetooth i kamerą cofania. W standardzie znajdą się także światła przednie i do jazdy dziennej w technologii LED, światła przeciwmgielne, 17-calowe felgi aluminiowe oraz kolorowy wyświetlacz między zegarami. Na liście wyposażenia widnieją także elektryczne szyby, dwustrefowa klimatyzacja, elektryczne, podgrzewane lusterka i miękkie wykończenie deski rozdzielczej. Toyota C-HR Comfort z silnikiem hybrydowym jest dodatkowo wzbogacona m.in. o usługi Toyota Connected Car.
Przeczytaj także: To są najbardziej pożądane hybrydy w Europie. Padła rekordowa liczba sprzedaży
Wyższa wersja Style otrzymuje ponadto przyciemniane tylne szyby i chromowane listwy okienne, 18-calowe koła aluminiowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, czujnik deszczu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, a także podgrzewanie przednich foteli i kierownicy, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy i elementy wykończenia wnętrza w kolorze Piano Black.
Pełne światła LED, klimatyzacja dwustrefowa z technologią Nanoe, elektrycznie składane lusterka, inteligentny kluczyk i częściowo skórzana tapicerka wzbogacają wyposażenie auta w wersji Executive, dostępnej wyłącznie z napędami hybrydowymi.
Nie przegap: Toyota C-HR Neon Lime w limitowanej edycji. Czym się wyróżnia?
W wersji Selection otrzymamy dwukolorowe nadwozie, inteligentny system automatycznego parkowania SIPA i system doświetlania zakrętów, a także skórzaną tapicerkę i elektrycznie regulowany fotel kierowcy. Wersja ta została uatrakcyjniona systemem oświetlenia przestrzeni wokół pojazdu z logo „Toyota C-HR”, zamontowanym na lusterkach zewnętrznych.
Premiere Edition
Z okazji premiery poliftowej wersji Toyota oferuje model C-HR w specjalnej odmianie Premiere Edition, która została dodatkowo wzbogacona o nawigację satelitarną z 3-letnią aktualizacją map, a także o system audio JBL klasy premium z 8 głośnikami i subwooferem, który dla wersji Executive i Selection jest oferowany w pakiecie.
Bezpieczna jak nigdy wcześniej
Na wyposażeniu standardowym wszystkich znajduje się pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense, na który składają się: tempomat adaptacyjny ACC, układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) z funkcją powrotu na zadany tor jazdy (SC), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) i automatyczne światła drogowe (AHB).
Ponadto Toyota C-HR Hybrid otrzymuje we wszystkich konfiguracjach system automatycznego powiadamiania ratunkowego (eCall), a także układ wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC).
W wersji Style Hybrid oraz wyższych, do standardowych systemów bezpieczeństwa czynnego dołącza układ detekcji przeszkód (ICS), zapobiegający kolizjom podczas manewrów. System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA) z funkcją hamowania oraz układ monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM) należą do wyposażenia Selection i Premiere Edition.
Nowa Toyota C-HR - CENNIK
KLIKNIJ I POBIERZ - CENNIK, WYPOSAŻENIE (PDF)
Silnik | Comfort | Style | Executive | Selection | Premiere Edition |
---|---|---|---|---|---|
1.2 Turbo 116 KM MT6 |
94 900 zł | 99 900 zł | - | - | - |
1.2 Turbo 116 KM Multidrive S |
- | 107 400 zł | - | - | - |
1.2 Turbo 116 KM Multidrive S 4x2 |
- | 117 400 zł | - | - | - |
1.8 Hybrid 122 KM e-CVT |
109 900 zł | 114 900 zł | 125 900 zł | 132 900 zł | - |
2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM e-CVT |
123 900 zł | 134 900 zł | 141 900 zł | 145 900 zł |
Podane ceny nie uwzględniają rabatów*