Corolla jest produkowana już od 47 lat i sprzedawana w 143 państwach na całym świecie. Stąd też duże znaczenie tego modelu dla marki i auto musi się podobać w każdym zakątku globu. Nowa generacja stała się wyraźnie większa - rozstaw osi wzrósł o całe 100 mm, a długość zwiększyła się o 80 mm.
>>> Toyota Auris II 1.6 Valvematic - TEST kompaktowego "złota" od SuperAuto24.pl <<<
Wnętrze zostało przejęte z nowego Aurisa II, dlatego klienci nie doświadczą stylistycznego szoku lub nieścisłości wizerunkowej w marce. Do dyspozycji oddano najnowszą wersję systemu multimedialnego Toyota Touch 2 z funkcją obrazu telefonu komórkowego na ekranie (tzw. Mirror Link), wraz z kamerą cofania i bluetoothem - jest to standard dla większości wersji wyposażeniowych, tak samo jak 7 poduszek powietrznych, układ kontroli stabilności pojazdu VSC (ESP) oraz system HAC, wspomagający ruszanie pod górę. Ponadto kierowca będzie mógł skorzystać z asystenta parkowania SIPA. Po raz pierwszy do Corolli trafiła bezstopniowa skrzynia CVT.
Nową Toyotę Corollę będzie można zamawiać w Polsce już od połowy czerwca bieżącego roku, a pierwsze auta trafią do klientów w lipcu. Ceny w naszym kraju zaczynać się będą od 62 900 zł. Na razie kompletny cennik auta nie jest jeszcze znany.