Na długiej prostej drodze postawiono obok siebie nową Toyotę GR Suprę i BMW Z4 M40i w europejskiej konfiguracji. Da wielu może mieć to znaczenie, ponieważ jak podaje sam producent, turbodoładowany silnik o pojemności 3-litrów generuje w Europie 340 KM, zaś amerykańska specyfikacja Z4 M40i ma 47 KM mocy więcej. Z kolei Supra - niezależnie od rynku - dysponuje tym samym 6-cylindrowym niemieckim silnikiem o mocy 340 KM.
Warto także nadmienić, że cały moment obrotowy Supry jest przenoszony na tylną oś, a zestawione w pojedynku z nią BMW Z4 M40i, jest wyposażone w napęd na wszystkie koła xDrive, co ze startu zatrzymanego powinno tu odegrać istotną rolę.
Zobacz: Jeździliśmy nową Suprą! Czy warto było tyle czekać? - TEST
Biorąc pod uwagę, że konstrukcja obydwu samochodów jest sobie bardzo bliska, a ponadto napędza je ten sam benzynowy silnik, skłania ku myśleniu, że auta będą szły łeb w łeb. Dwa podejścia w użyciem kontroli startu oraz wyścig z tak zwanej "rolki" pokazał jednak, że pomiędzy tymi zawodnikami istnieje wielka przepaść.
Przekonaj się, które z tych aut jest lepszym BMW: