Jeśli informacje o cenie Supry się potwierdzą, supersamochód Toyoty znajdzie się między bazowym Porsche 718 Cayman, który kosztuje 56 900 dolarów, a mocniejszym 718 Cayman S, dostępnym od 69 300 dolarów. Auto zadebiutuje prawdopodobnie jesienią na Salonie Samochodowym w Paryżu, razem z bliźniaczym BMW Z4. Podobno nadwozie otrzyma zaprojektowaną na nowo plakietkę z logo Supry oraz logotypy GR.
Do setki w 4,5 sekundy
Toyota Supra będzie korzystać z turbodoładowanego silnika 3.0 R6 konstrukcji BMW. 340-konna jednostka ma dostarczać 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego i rozpędzać auto do 60 mil/h (96 km/h) w 4,5 sekundy. Wcześniejsze przecieki donosiły także o mniejszym, turbodoładowanym, czterocylindrowym silniku 2.0 o mocy 251 KM. Być może będzie to podstawowy motor w gamie. Masa samochodu ma wynosić niecałe 1500 kg.
Z informacji opublikowanych na forum SupraMKV wynika, że Supra otrzyma 19-calowe, 5-ramienne obręcze kół. Wnętrze ma być wykończone na poziomie Lexusa i zawierać cyfrową tablicę rozdzielczą, wyświetlacz przezierny na szybę Head-up Display, a także kierownicę oraz system multimedialny od BMW. Nie zabraknie też nawigacji i systemów bezpieczeństwa czynnego, w tym systemu zapobiegającego zderzeniom, układu utrzymania pasa ruchu i asystenta parkowania.
Supra w torowej wersji
W marcu na targach w Genewie zadebiutował wyścigowy koncept, który stanowi zapowiedź nowej Supry. Toyota GR Supra Racing Concept to dwudrzwiowe coupe z napędem na tylną oś i silnikiem z przodu, zbudowany z lekkich materiałów. Samochód ma obniżone przednie i tylne zawieszenie, wyczynowy układ wydechowy, wyścigowe koła BBS oraz opony Michelin. W hamulcach zastosowano zaciski i tarcze Brembo Racing. W wyścigowej kabinie znalazła się klatka bezpieczeństwa, fotele i pasy OMP i sportowa kierownica na specjalnej kolumnie z łopatkami zmiany biegów.