Odmłodzona Toyota Verso wpisująca się w klasę MPV, poza zmienionym przodem zyskała także nieco inny tył i wygląd detali. Projekt zderzaka i grilla jest całkiem nowy, przednie reflektory są spłaszczone jak w Aurisie, a lampy zyskały światła do jazdy dziennej LED.
W tylnej części auta zmieniono wkłady kloszy lamp i o wiele bardziej napompowano zderzak. Poprawiono również ergonomię kabiny i jakość zastosowanych w niej materiałów. Auto tak samo jak poprzednia wersja, będzie nadal dostępna z 7-miejscowym wnętrzem, co urozmaica walory transportowe. Ogółem według Toyoty lifting objął aż 430 elementów w aucie.
Toyota Verso - SILNIKI
W Polsce samochód jest oferowany z pięcioma silnikami do wyboru. Motory 1.6 i 1.8 oraz 2.2 D pochodzące z poprzednika poddano modyfikacjom. Zmieniono pompę oleju, miska olejowa jest teraz dwukomorowa, a zmniejszona turbosprężarka w 2.2 D jest bardziej wydajna. Czterocylindrowe jednostki benzynowe z systemem zmiennych faz rozrządu i zaworów Valvematic to - 1.6 132 KM i 1.8 147 KM. Motory wysokoprężne, czterocylindrowe i turbodiesle to - 2.0 D4-D 126 KM oraz 2.2 D-CAT mocy 150, lub 2.2 D-CAT generujący 177 KM.
Toyota Verso - CENA w POLSCE
silnik/wersja | ACTIVE | PREMIUM | PRESTIGE |
1.6 Valvematic 132 KM | 75 990 zł | 81 990 zł | - |
1.8 Valvematic 147 KM | - | 84 990 zł | 98 990 zł |
2.0 D4-D 126 KM |
85 990 zł | 91 900 zł | 105 990 zł |
2.2 D-CAT 150 KM |
- | 124 990 zł | 128 990 zł |
2.2 D-CAT 177 KM |
- | 126 990 zł | 128 990 zł |
.