Importer przewidział na początek dwie jednostki napędowe - jedną benzynową, drugą wysokoprężną. Obie współpracują z 8-biegową przekładnią automatyczną Tiptronic. Podstawową jednostką jest 3-litrowy motor wysokoprężny V6 TDI. Rozwija on moc 272 KM i 600 Nm momentu obrotowego. Rodzinę TFSi reprezentuje silnik o tej samej pojemności i układzie cylindrów (3.0 V6). Oferuje on 333 KM i 440 Nm momentu obrotowego.
Przeczytaj też: TEST Audi TT 2.0 TFSI quattro S tonic trzeciej generacji: szybka bryka do lansu
W standardowym wyposażeniu znajdziemy m.in. dynamiczne zawieszenie, Audi Drive Select, 4-ramienną, wielofunkcyjną kierownicę obszytą skórą, system MMI Navigation Plus z panelem dotykowym, chowany wyświetlacz systemu o przekątnej 8,3 cala, automatyczną klimatyzację czy tempomat. Aby wyjechać nowym Audi Q7 z salonu należy wyłożyć minimum 306 900 zł. Tyle kosztuje auto z silnikiem 3.0 TDI V6 272 KM. Audi Q7 3.0 TFSi V6 333 KM wyceniono na 309 700 zł.
Audi Q7 będzie miało swoją polską premierę podczas Motor Show w Poznaniu w dniach 10 - 12 kwietnia.