Bawarczycy kazali czekać kilka miesięcy na odmianę kombi, ale ta wreszcie dołącza do gamy. Ci, którzy chcą mieć serię 3, ale potrzebowali „kombiaka” powinni być zadowoleni. BMW obiecuje więcej przestrzeni bagażowej, bardziej ustawne wymiary, a to wszystko przy zachowaniu wzorowego rozkładu mas (50:50) i sportowego charakteru.
Przeczytaj także: Policja odbiera nowe radiowozy BMW. 51 oznakowanych i 31 nieoznakowanych
Konkretnie mowa tu o 500-litrowym bagażniku, z możliwością powiększenia go do 1510l po złożeniu siedzeń. Nowy Touring, podobnie jak sedan jest nieco większy od poprzednika i mierzy 4709 mm.
Bez zaskoczeń w kwestii jednostek napędowych - w gamie mamy 4 i 6-cylindrowe jednostki wysokoprężne i benzynowe. Wszystkie „benzyny” mają w standardzie 8-stopniowy automat, a bazowe, 4-cylindrowe diesle są w podstawie zestawione z manualną, 6-biegową przekładnią.
Tak jak w przypadku sedana, Touring będzie dostępny z pakietami sportowymi, nie wyłączając opcjonalnego, obniżonego o 10 mm zawieszenia. Będziemy mogli zamówić również sportowy układ hamulcowy, czy pakiety stylistyczne.
Start sprzedaży zapowiedziano na koniec września. Na informacje o cenach musimy jeszcze poczekać.