Lista nowości dla Macana obejmuje m.in. znany już z najnowszej "911" system multimedialny Porsche Communication Management (PCM) – prostszy w obsłudze, z nawigacją w czasie rzeczywistym i hotspotem Wi-Fi. Na życzenie Macan będzie również dostępny z nowymi, pełnymi reflektorami LED. Zmodyfikowany sterownik układu kierowniczego zapewnia bardziej bezpośrednie reakcje na ruchy kierownicą. Ponadto, dla modelu Macan Turbo zarezerwowano nowe, ekskluzywne pakiety stylizacji nadwozia oraz wykończenia wnętrza. Nabywcy mają teraz jeszcze większą swobodę indywidualizacji pojazdu.
Łatwiejsza obsługa PCM nowej generacji
Sercem systemu informacyjno-rozrywkowego, należącego do standardowego wyposażenia wszystkich modeli Macan, jest nowy, 7-calowy ekran dotykowy. Przeprojektowano interfejs aby ułatwić jego obsługę.
Zobacz: Pojedynek na szczycie: LaFerrari vs. Porsche 918 Spyder vs. McLaren P1
System multimedialny dostępny dla Macana pozwala na oszczędzanie baterii w smartfonie dzięki temu, że wzmacnia sygnał zasięgu sieci komórkowej, kiedy telefon leży w podłokietniku. Auto może łączyć się z iPhonem poprzez AppleCar Play® włącznie ze sterowaniem głosowym Siri®. Moduł Connect zawiera również znane już usługi mobilne Porsche Car Connect z możliwością zdalnego sterowania wybranymi funkcjami pojazdu.
Nowe reflektory LED
Po raz pierwszy Macan zostanie wyposażony w diodowe reflektory z możliwością połączenia z opcjonalnymi, funkcjami dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Emitują one światło w kolorze zbliżonym do światła dziennego. Światła do jazdy dziennej mają tu typową dla Porsche, czteropunktową formę. Zamiast okrągłych soczewek reflektorów biksenonowych i lamp pomocniczych reflektory diodowe wykorzystują umieszczony centralnie moduł projekcyjny, obsługujący światła mijania i drogowe. Uzupełniają go moduły odpowiadające za dodatkowe funkcje oświetlenia, takie jak doświetlanie zakrętów czy skrzyżowań. Komplet takich funkcji oferuje system PDLS Plus, obejmujący dynamiczne doświetlanie zakrętów, dróg pozamiejskich oraz osobny tryb oświetlenia dla autostrad i na niekorzystne warunki pogodowe. Światła Porsche Macana mogą współpracować z nawigacją i doświetlać skrzyżowania.
Pakiety dla modelu Macan Turbo
Po raz pierwszy firma Porsche oferuje dodatkowe pakiety stylizacji nadwozia i wykończenia wnętrza dla modelu Macan Turbo. Na liście dodatków są m.in. 21-calowe obręcze typu 911 Turbo z dwukolorowym wykończeniem, wloty powietrza i boczne listwy w kolorze czerni oraz lsterka boczne Sport Design, pokrywy piast z kolorowym herbem Porsche. Spod tylnego zderzaka Sport Design wystaje sportowy układ wydechowy z czarnymi końcówkami. Łobuzerski charakter nadają przyciemniane tylne lampy. Podobnie jak w GTS, w kabinie zużyto wiele Alcantary z przeszyciami. Detalami, które odróżnią 400-konnego SUV-a od słabszych braci są oznaczenia "Turbo" na zagłówkach oraz podświetlane listwy progowe z włókien węglowych. Nowe modele Macan pojawią się w Porsche Centrach w styczniu 2016 r.