Kanciasty, ciekawy, nowoczesny i niedostępny w Europie. Nowe Mitsubishi Airtrek zarówno z zewnątrz, jak i w środku, prezentuje się naprawdę nieźle. Auto mierzy 4630 mm długości, 1920 mm szerokości i 1728 mm wysokości. Rozstaw osi mierzy z kolei 2830 mm. Najwięcej uwagi niewątpliwie zwraca na siebie duży grill i klamki, które podobnie jak w Tesli czyn najnowszych elektrycznych Mercedesach EQE i EQS, chowają się w drzwiach. Zgodnie z obowiązującymi trendami ma również kontrastowy dach, duże felgi i trójwymiarowe tylne lampy. W kabinie tez jest na czym zawiesić oko. Mamy nową kierownicę, dwa ciekłokrystaliczne ekrany i spory tunel środkowy z dużym podłokietnikiem. Niestety, choć całość wygląda naprawdę solidnie, zupełnie nowy elektryczny SUV spod znaku trzech diamentów nie pojawi się na Starym Kontynencie.
Polecany artykuł:
Ponad 500 km zasięgu
Poza designem Mitsubishi Airtrek przyciąga uwagę również zasięgiem. Crossover został wyposażony w litowo-jonowy akumulator o pojemności 70 kWh, który ma pozwolić na przejechanie ponad 500 km na jednym ładowaniu. Za napędzanie prawdopodobnie jednej osi odpowiedzialny będzie silnik elektryczny o mocy 181 KM. Na ten moment producent nie zdradza więcej szczegółów.