Na kolejną generację Mitsubishi L200 trzeba było czekać aż 9 lat. Samochód jak przystało na użytkową półciężarówkę jest zbudowany na tradycyjnej ramie. Muskularna i dynamiczna stylizacja nadwozia została połączona ze świetnymi właściwościami jezdnymi. Auto podobnie jak poprzednik będzie posiadało napęd na cztery koła z reduktorem.
Zobacz też: Mitsubishi Concept XR-PHEV II: zapowiedź drugiej generacji ASX-a
L200 pod maską kryje nową jednostkę napędową. To wysokoprężny aluminiowy motor o pojemności 2.4 litra. W zależności od wersji generuje 153 KM i 380 Nm momentu obrotowego lub 180 KM i 430 Nm. Silnik współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną a producent deklaruje, że udało obniżyć się emisję CO2 o 17% do 169 g/km.
Polub SuperAuto24.pl na Facebooku
/źródło wideo: x-news/