Prezentując nowe Pajero Sport trzeba oddać japońskim konstruktorom zasadniczą rzecz. Udało im się połączyć nowoczesny styl ze sporymi umiejętnościami terenowymi. Auto zadebiutowało na pokazie w Tajlandii i już na pierwszych zdjęciach przyciąga wzrok. Z przodu od razu można zauważyć grill oparty o literę X, a w tylnej części dominują pionowo rozciągnięte lampy. Liczne przetłoczenia z boku dodają powagi nowemu Mitsubishi Pajero Sport.
Czytaj: TEST Mitsubishi Outlander 2.2 DID AT 4WD Fischer Edition
Względem środka zastosowano tutaj materiały lepszej jakości. Przed oczami kierowcy znajdziemy dwa duże zegary przedzielone kolorowym wyświetlaczem - znane z modelu Outlander. Na konsoli środkowej centralne miejsce zajmuje ekran systemu multimedialnego, a poniżej pokrętła układu klimatyzacji. Całość jest podobna to wnętrza, które znajdziemy we wspomnianym Outlanderze.
Za odpowiedni napęd Mitsubishi Pajero Sport odpowiada wysokoprężna jednostka o pojemności 2.4 l. Generuje ona 181 KM i 430 Nm momentu obrotowego. Co ciekawe Mitsubishi Pajero Sport jest pierwszym modelem spod znaku diamentów, gdzie zastosowana została nowa 8-stopniowa przekładnia automatyczna. Dzięki pokrętłu w kokpicie możliwy jest wybór napędu japońskiej terenówki. Japończycy twierdzą, że względem motoru stosowanego w poprzedniku, zużycie paliwa spadło o 17 procent.
Nie przegap: TEST Mitsubishi Space Star 1.2 Intense
Względem wymiarów auto praktycznie nie zmieniło się. Delikatnie wydłużyło się jedynie nadwozie (+90 mm), ale rozstaw osi (2800 mm) i szerokość (1815 mm) pozostała niezmieniona. Wzrósł za to prześwit, który mierzy teraz 218 mm. Auto ma być sprzedawane w ponad 90 krajach na całym świecie. Do salonów trafi w końcowych miesiącach 2015 roku i wtedy też powinniśmy poznać dokładne specyfikacje na konkretny rynek.