Rozszerzona gama modeli Vignale będzie dostępna dla klientów w salonach FordStore w całej Europie oraz w wybranych punktach sprzedaży Forda. W salonach FordStore znajdują się dodatkowo tzw. Vignale Lounge, czyli specjalnie zaprojektowane strefy, w których klient będzie mógł dokonać zakupu auta w asyście Doradcy Klienta Vignale. Ford otworzył już 300 salonów FordStore, a na początku przyszłego roku będzie ich łącznie około 500.
Przeczytaj: Ford S-MAX 2.0 TDCi PowerShift: minivan inny niż wszystkie
Ford Edge, który jest sprzedawany od niedawna w Europie, to w odmianie Vignale pierwszy ekskluzywny SUV-a tej firmy na Starym Kontynencie. Jeszcze w tym roku Ford ogłosi ceny tego samochodu. Kolejnym modelem z linii Vignale jest S-MAX, na którego zamówienia już są przyjmowane w salonach sprzedaży. Ostatni z pojazdów to zmodernizowana Kuga z dopiskiem Vignale, która na razie jest jest w fazie koncepcyjnej.
Modele Ford S-MAX Vignale, Ford Edge Vignale i Ford Mondeo Vignale będą standardowo wyposażone w system komunikacji i rozrywki SYNC 3, który działa płynniej i szybciej oraz wykorzystuje przeprojektowany ekran dotykowy o przekątnej 8 cali. System po raz pierwszy oferuje też obsługę gestów zsunięcia/rozsunięcia palców oraz przesunięcia palców po ekranie. Ponadto, Ford wprowadza też nową usługę typu concierge, która przedstawi klientom Ford Vignale wiele interesujących propozycji i da dostęp do usług turystycznych oraz wydarzeń sportowych i kulturalnych, jak na przykład Chelsea Flower Show w Londynie czy Grand Prix F1 w Monako. Klienci otrzymają też dostęp do VIP-owskich premier podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes.
Polub SuperAuto24.pl na Facebooku
/źródło wideo: x-news/