Porsche Cayenne GTS cechuje się usportowionym wyglądem poprzez większe wloty powietrza, innymi nakładkami na progi z boku, szerszymi nadkolami, oraz dodatkowymi spojlerami w kolorze nadwozia. Napisy na tylnej klapie, mocarne końcówki układu wydechowego oraz 20-calowe felgi ze stopów lekkich RS Spyder pokryto kontrastującą czernią. Wnętrze wykończono skórą i Alcatarą dodatkowo instalując usportowione fotele z czerwonymi przeszyciami i napisem GTS na zagłówkach.
Zobacz: Lifting Porsche Cayenne: jeszcze bardziej wydajny i dynamiczny SUV
Największa rewolucja zaszła pod maską. We wcześniejszym Porsche Cayenne GTS pracował wolnossący silnik V8. Teraz zainstalowano V6 z podwójnym doładowaniem o pojemności 3.6 l. Moc wzrosła o 20 KM do 440 KM, a maksymalny moment obrotowy o 85 Nm do 600 Nm. Producent zapewnia, że średnie zużycie paliwa spadło o 0,9 l/100 km. Zwiększenie mocy pozwoliło skrócić czas przyspieszenia do 100 km/h do 5,2 sekundy. Prędkość maksymalna to 262 km/h.
Przeczytaj: Powiększa się rodzina Porsche 911: nadjeżdża Carrera GTS
W Porsche Cayenne GTS obniżono o 24 mm zawieszenie (opcjonalne zawieszenie pneumatyczne to –20 mm), zainstalowano potężne hamulce z tarczami w rozmiarach 390 mm z przodu i 358 mm z tyłu i zamontowano sportowy układ wydechowy.
Porsche Cayenne GTS zadebiutuje podczas salonu samochodowego w Los Angeles. Sprzedaż ruszy w lutym 2015 roku, a w niemieckim salonie za auto trzeba wyłożyć 98 152 euro.
Polub SuperAuto24.pl na Facebooku